Ana içeriğe atla

Dünya Hali - 29 Kasım 2013


Dünya Hali - 29 Kasım 2013- Yayını 

Türkiye saati ile 14.05'ten itibaren canlı dinlemek için CANLI  linkine tıklayın. 
 

Yayını kaçırırsanız sayfanın altındaki linkten programın kaydını dinleyebilirsiniz.


Avukatlarımız, dinleyicilerimizden avukatlarasor.blogspot.com adresine gelen soruları cevaplamaya çalışacaklar.
Dinleyicilerimizden hafta boyunca gelen sorular geldiği tarih sırasına göre sıralanıyor ve blog sayfasında da yayınlanıyor.

Dinleyicilerimiz ayrıca yayın sırasında telefon, belgegeçer veya e-posta ile bize ulaşıp her konuda sorularını iletebilirler.

Yayınımızı dinleyemeyen dinleyicilerimiz için iki seçenek daha var. Yayın sonrasında programımızın ses kaydını avukatlarasor.blogspot.com adresinden veya radyomuzdan yayın tekrarını Türkiye Saati ile 02.05’te dinleyebilirler.
  
Av. Bedrettin CANBOLAT
Av. Ferruha CANBOLAT

29 Kasım 2013 Yayınımızda cevaplanacak sorular

1
Merhaba bir konuda bilgi almak istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum. Sorunumuz şudur: ailem köyde yaşıyor.  Bahçeli köy evi... Yanımızdaki arsa da komsumuza aittir. Tapumuzda arsamızın sınırları bellidir. Kadastrodan mühendis de gelip ölçümünü yapmıştır. Fakat yan komşumuz sürekli huzursuzluk çıkarmaktadır ve benim arsama geçtiniz demektedir. Aramızda duvar vardır ve bizim yan arsayı ayırmak için duvarda onun tarafına kendi tarafımızdan boşluk ta bıraktık. İlerde sorun olmasın diye. Ölçümler sınırlar belliyken komsumuz ailemizi sürekli sözlü olarak rahatsız ediyor ve huzursuzluk çıkarıyor. Bu konuda ne yapabiliriz. “bu örülen duvarla benim arsaya geçtiniz” diyor ama ölçüm yapıldığında kimsenin hakkına geçmediğimiz,  kendi sınırlarımız içinde olduğumuz çıkıyor. Komşumuzun sözlü saldırısı ve rahatsızlıkları bitmiyor. Ne yapabiliriz?
2
Ben 9 ay önce internette bir medyum la tanıştım. Reklamını vermişti. Ben de aradım. Sevgilimden ayrıldığımı söyledim. Geri getirebilir misiniz dedim. o da bana kardeşim Allah bilir. Ben elimden geleni yaparım, seni kandıramam dedi. Peki ücret ne kadar alıyorsunuz dedim. Kardeşim dinde pazarlık olmaz dedi. Ama bazı malzemeler var al gönder bana dedi. Ben de siz alsanız dedim. Olur dedi ama sen yine de araştır dedi. 250 tl tutuyor dedi. Bende baktım doğru. Vermiş olduğu hesap numarasına 250 tl havale ettim. Gerçekten yazmış olduğu muskaları gönderdi. Aldım kullandım fakat bir sonuç alamadım. Her aradığımda telime cevap verdi. Şimdi ben şikâyetçi olsam bu ceza alır mı? nitelikli dolandırıcılık oluşmuş mudur? İspatlayabilir miyim? Bilgilerinize rica olur. Elimde havale ettiğim dekont var. Bir de kargo kâğıdı.
3
Merhaba,

Gayrimenkul satışı yaparken alıcı bana peşinat verdiğinde ve bende peşinat tutarı kadar senet istedi bende senet verdim. Ancak tapu devrini yaptıktan sonra alıcı senedimi vermemekte senet halen alıcıda bu konu hakkında ben yasal olarak ne yapabilirim.

4
Merhabalar. ben 1962 doğumluyum. 1980 yılında abim tarafından zor kullanılarak abime kız kaçırmaya yardım ettim. Cezanın 2/3 ünü yattım. 18 yaşından küçük olduğum için geçmişe dönük abime dava açabilir miyim? Teşekkürler.

5
İyi günler. ben ağustos ayında taahhüdü ihlalden dolayı ceza aldım bir ceza yattım ve şu anda denetim serbestliğinden yararlanıyorum. Fakat bugün başka bir davamdan dolayı tehditten 2 sene 7 gün ceza aldım ve bu süreyi yatmak istemiyorum ne yapmam gerekli ne gibi yollar var Yargıtay cezayı onarsa 2 sene 7 gün bir fiil yatar mıyım? cevap verirseniz çok sevinirim. Bir de benim bu cezayı erteleme imkânım var mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVALARI PROTOKOL NASIL HAZIRLANMALIDIR Anlaşmalı Boşa...

2023 Yılı Harçlar ve Masrafları

MİRAS PAYI HAK EDENE VERMEK YA DA MAHRUM BIRAKMAK NASIL OLUR ?